Igra prijestolja... u nasemu malome mistu

GAME OF THRONES

E, ljudi moji, danas moram malo pisati o onoj Igri prijestolja....

Ajme!  Jucer sam odgledala zadnju /desetu/ epizodu pete sezone. Na netu, naravno :)  Ako vas zanima link, javite mi se pa cu vam rec', jerbo necu ovde da reklamiram :)

Uglavnom, ajme sta je to bilo. Sok totalni!  A koljacine, a golotinje, a svasta se nesto izdogadjalo a sad ne smin pisat detalje da ne bi pokvarila onima sta jos nisu gledali, jel....

Medjutim, svi vec znate da je u petoj sezoni jedna od glavnih lokacija moje susistvo, taj famozni KASTILAC u Kastel Gomilici. Evo vam ovde jedna lipa slika koju sam usnimila proslo lito dok su filmski radnici postavljali kulise po okolnim kucama, a ja se svako malo setkala okolo i vizitavala... ;)


Ovo je, dakle, slika trznice Slobodnog grada Braavosa, popularnog nazvanog Free City of Braavos.
Dok su se kulise postavljale receno nam je da ce to otprilike biti to, ali nan nisu smili puno govorit jer im je bilo zabranjeno. I tako sam i ja u iscekivanju, napokon docekala da izadje peta sezona da napokon mogu vidit kako je to ispalo na Holivudskom platnu.

Mogu vam rec da je LUDNICA! :) Super je ispalo.
Doduse, ovaj most od Kastilca je u filmu dugacak jedno par kilometara !! Nad nasim 'selom' se natkrila ogromna kupola neke lipe gradjevine za koju ne znam sta je, a prolaz izmedju Marjana i Ciova je nogama zapasa neki Kolos kojeg naravno, u pripremama nigdi nije bilo nego su ga kasnije digitalno nadodali. Ali izgleda bas impresivno. Skoro da ne bi bila skoda da je taki ovde i uzivo. Pogledajte, svidice vam se.

Unutar Kastilca, a znamo koliko je to malo mista, snimljene su scene di Arya Stark seta okolo i gura kariolu, radeci naravno nekima o glavi, a usput ka' ono, prodaje skoljke.

Ovo s metlom, ovo je domaca baba :) a kraj nje Englez koji je vec odusta od objasnjavanja i zamolbi da mete malo poslje, kad oni zavrse, Dzaba mu, baba nis' ni kuzila, hehe 


Ne znam je li to zbog toga sto je snimano u nas, ali stvarno mi se ova peta sezona najvise svidja od svega do sada odgledanog. A citam danas da je u zadnjih nekoliko epizoda i redatelj novi, tako da je to mozda i zbog toga. Ali neka je, dobro je skroz ispalo.

Iznenadila sam se ugodno da su filmasi ono sta su snimili u samo pet dana (uz misec dana priprema), uspili od toga napravit materijala za cini mi se vise od pet epizoda. Impresivno!

Ali, bome su i radili ka' veliki....


Kao sto neki od vas vec znaju, na fejsu sam se vec dobrano  nahvalila i pravila vazna kako je i moja kuca imala ulogu u seriji, ali ni ovde ne skodi ponovit, za one koji SLUCAJNO to mozda nisu vidili , hehehehe....

:) 


Mozda ce neki reci da vec pretjerujem, ali ja mislim da ne. Ja mislim da mi je ovo jedinstvena sansa da izreklamiram svoj apartman i poboljsam svoj 'biznis', kad vec svi ti ljudi koji su placeni da od ovog grada nesto ucine propustaju priliku da nasa Kastela ucine poznata svijetu i napokon vrate turizam tamo gdje je bio odavno, i prije nego sto je Splitu pala mana s neba pa se od tranzitne destinacije pretvorija u turisticko 'cudo'. Ajmo ljudi, dajte, probudite se vec jednom!!!  

Ne volim vikat na internetu, ali ne znam vise kako da drucije doprem do nekih ljudi. Cujem da nasi ljudi okolo pricaju da nema bas puno turista u nas. Ma ke!?  Kako nema?  Pa ja sam bukirana vec u treci misec za cilo lito, a i susida mi isto tako. U Gomilici ima turista, ima iznajmljivaca, ali turiste se ne moze vidit  jer ih se nema di vidit. Nemaju di otic, sist i pojist i popit. Odu malo do Baletne skole, ok, tamo in je lipo i dobra spiza, ali to je to. Nema nikakvih vele sadrzaja, ja ih upucujem na Krku, oni sami vec znaju za Medjugorje, U medjuvremenu trazim ko bi ih provoza brodom na neki izletic i jedva sam nasla momka koji to moze ucinit, ali u svome aranzmanu. Nista organizirano, da im ponudim letak i kazem  'to je to, tu ajte, tu vam je super'.

Kastela su lipa, imaju puno toga za ponudit, ali bome ako se mi i nasi 'oci' budemo ovako ponasali, i ono turista sta je doslo drugi put nece.

I zato, molim lijepo, pogledajte Igru prijestolja, (barem tu petu sezonu koja nam je snimana oko kuca) ako nizasta drugo, a ono zato sto su nam ucinili uslugu i BESPLATNO nas izreklamirali milijunima potencijalnih turista. Pricajte o tome svojim prijateljima iz drugih zemalja, svojih trenutnim gostima, dovedite ih u Kastilac, pokazite im okolo. Virujte mi, oni ce to volit i cijenit. Pokazimo im da more i sunce nisu jedino sto nudimo, da ima toliko toga i da se ne moze sve vidit u sedam dana koliko obicno ostanu tu. Jedan moj gost, Poljak, je proslo lito reka da je se dosa odmorit u Kastela, a ja ga nasetala okolo da tek sad vidi da ce drugi put morat doc na misec dana :)

I to se trazi. Vodila sam i njega i cilu familiju i oko Kastilca i na Gospu Stomoriju i po vinogradima i pricala im o vinima i Crljenku i svemu i svacemu. A nisam turisticki vodic. Samo Kastelanka koja zeli gostima docarati lijepe strane svoga kraja, da nam se vrate opet, da pricaju drugima kako je ovde lipo i da nam svima ubrzo 'svane'. Jer cekajuci da drugi (citaj: oni koji su za to zaduzeni)  ucine nesto, bome cemo se nacekati i ko zna ocemo li docekati.

Eto, pocela sam sa krkljancima i golotinjom iz Igre Prijestolja, a zavrsila na necemu skroz drugome, Ali je sve to povezano.

I za kraj, evo vam jedan pozdrav od radnika na seriji koji su mi ukrasavali kucu da se lipo uklopi u ambijent.... :)


Bye-bye !!! :)










Primjedbe

  1. Dobro zapazanje ovo za turisticku zajednicu. Ukljucite se i vi ostali u ovaj program. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala na komentaru! Dodjite opet :)

Popularni postovi s ovog bloga

Putovanja, putovanja...

Biciklom kroz Kaštela