Stranice

utorak, 20. listopada 2015.

Hotel sa pet zvjezdica...

Em' ti Ljudske resurse i koji me vrag natira da to odaberem za svoj studij.
Što više vremena prolazi, sve više i više mi se gadi ta struka, a nisam u njoj ni dana provela. Skoro. Aj nešto malo jesam.

Uuglavnom.... Evo posljednjeg u nizu odgovora, tj. odbijenica za poslove na koje se prijavljujem.
Većina ih izgleda isto, ali ću objasniti po čemu je ovaj 'poseban'.

" Poštovana __(Ja)____,

Zahvaljujemo Vam se na interesu za rad u Bla Bla Firmi Puni Naziv Firme i Njenih Satelita Koji Je Zauzeo Više Od Pola Ove Rečenice, te na prilici da Vas i osobno upoznamo.

Nažalost , ovim putem Vas obaviještavamo da nažalost niste ušli u uži izbor kandidata.
Svakako Vašu prijavu ćemo čuvati u našoj bazi te Vas i kontaktirati ukoliko bude potrebe.

S poštovanjem,

Ta i ta  "

E pa stvarno! 
Kao prvo, poslali su mi copy-paste odbijenicu, koju inače dobivam, ako je uopće dobijem, na samu prijavu na posao, bez poziva na testiranje.

Ako sam pozvana na testiranje sa još 9 kandidata, pa valjda sam samim time ušla u neki uži krug!?  Kako onda mogu reći da nisam ušla u u "uži izbor" ?

Drugo, oni će moju "prijavu" čuvati u njihovoj bazi?  A šta sa mojim rezultatima testiranja!? Hoće li i njih čuvati ili će me, ako se opet ukaže prilika, opet pozvati na još jedno višesatno maltretiranje sa bezbrojnim testovima? Koje ću valjda opet ja platiti???

Treće, ne piše se "obaviještavamo", nego "OBAV-J-EŠTAVAMO" !!!  Bez "i" !  Dakle, ni pravopis materinjeg jezika im nije jača strana.

Četvrto, nemojte me MOLIM VAS, više nikada kontaktirati, jer sada ja više ne želim imati posla sa vama. Pitu od jabuka i čaj ste mi naplatili šezdeset kuna!!!  Pa kako vas nije sram?!  Nisam došla u vaš hotel kao pijani Abramovič nego kao Hrvatica koja traži posao. Helouuuuuu !!! I još sam to lijepo naglasila i recepcioneru i onoj curi za šankom koja mi je tako nonšalantno uvalila tu pitu. Takvu socijalnu neosjetljivost nisam vidila još od... od... od prošlog puta kad sam išla na neki intervju u Hrvatskoj.

Ebalo majku, pa koliko svjetlosnih godina ova zemlja ima još putovati da bi došla do Europe, a da ne spominjem svijet i neke druge napredne države. A, kao, eto mi u Europskoj Uniji. Ma mi smo u k....., a ne u Europskoj Uniji. Europska Unija kad poziva ljude na testiranje refundira troškove puta i spavanja po HOTELIMA, a ne da se ja moram uvaljivat rodici na madrac u njenom dnevnom boravku. Iako, lipo mi je bilo vidit rodbinu koju nisam vidila već godinama, ali to sad nije poanta ove priče. Poanta je da svaka ozbiljna firma, koja iti malo drži do sebe, drži i do ljudi koji bi za nju želili radit, a ne tretira ih kao stoku za koju ih nije briga ni kako će doći, ni kako će se snaći, ni koliko su novca i energije potrošili da bi pokazali motivaciju za rad, a koju su oni, očito, protumačili kao NIŠTA!  Je, odali su mi priznanje time što su me pustili da prva odradim intervju nakon testiranja, zato što "živim malo dalje".  !!!  Malo "dalje"  bi meni bija Omiš, a ne j...ni Dubrovnik!  Pet sati truckanja u autobusu!

Ah.

Pa to je stvarno za pozvizdit. Gluho i na'pako, rekla bi moja baba, pokoj joj lipoj duši.
A ja mogu samo reć, po....em vam se ja na vaših pet zvjezdica!  Možete ih dobit još sto od tih šta daju zvjezdice hotelima, ali ja sam danas ta koja daje zvjezdice za ljudskost i profesionalnost. A od mene ćete dobit - NULU.  I to onu šta je Grašo nikidan piva na platou isprid City Centra....



Il' imaš dušu il' si nula od čovika...
                                                                         i hotela, u ovom slučaju...



Nabacila bi vam sad pozdrav,
al još sam uvik LJUTAAAAAAA........
tako da radije idem pivat uz Grašu....




1 komentar:

Hvala na komentaru! Dodjite opet :)